Helping The others Realize The Advantages Of بیماری زونا در سر

Wiki Article

افزایش مخالفت آمریکایی‌ها با جنگ در غزه؛ استعفا در وزارت خارجه در اعتراض به حمایت نظامی از اسرائيل

این ضایعات بیشتر شبیه به تاول بزرگ و زخم‌های دردناک هستند.

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

یعنی در سراسر بدن پخش نمیشه بلکه به صورت خوشه ای در یک محدوده بدن هست

وضعیت سلامتی عمومی افراد، در ابتلا به این بیماری موثر است. به عبارت دیگر اگر از نظر جسمی، شرایط خاصی داشته باشید، بیشتر در معرض ابتلا به زونا خواهید بود.

شایع‌ترین عارضه جانبی ناشی از بیماری زونا، درد بعد از زونا يا نورالژی پست هرپتیک می‌باشد. این عارضه به صورت درد مداوم و مزمنی است که حتی بعد از برطرف شدن کامل لکه‌های پوستی هم در بیمار باقی می‌ماند.

○ داشتن شرایطی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند، مانند بیماری ایدز یا سرطان

اما او همچنین گفت که هیچ طرفی در جنگ از مسئولیت در برابر اقدامات خود بری نیست، که این شامل تلاش برای ممانعت از کمک‌رسانی به مردم نیازمند غزه هم نیز می‌شود.

راههای جلوگیری از اسکولیوز؛ برای سلامتی ستون فقرات خود سرمایه‌گذاری کنید

و اگر در چند درماتوم همزمان رخ داد از نظر نقص ایمنی باید بررسی صورت گیرد

در غزه جایی برای بیمار شدن نیست. یک روزنامه‌نگار مستقل فلسطینی که برای بی‌بی‌سی کار می‌کند، از یک دختر جوان در بیمارستان گزارش داد که نیمه هوشیار روی تخت دراز کشیده بود.

سلام خسته نباشید من چندین سال پیش روی رانم چگونگی درمان بیماری زونا یه همچین تاولی درومد همه گفتن تبخاله و قطع شد ولی الان یه مدت هست که هر یک ماه یکبار یا روی ران یا در باسن یا روی مقعد همچین تاول هایی میزنم میتونه زونا باشه؟؟؟ایا خطرناکه؟؟؟؟

در حال بارگذاری ... بارگذاری پست های بیشتر بدون پست های بیشتر

داروهای والاسیکلوویر و فامسیکلوویر هم در درمان این عارضه مؤثر هستند. هنوز ثابت نشده است که داروهای استروئیدی سیستمیک در درمان علائم زونا تأثیری داشته باشند.

Report this wiki page