The Single Best Strategy To Use For بیماری زونا تا چه زمانی واگیر دارد

Wiki Article

او افزود: «با احترام تمام [به انتقادات متحدان اسرائیل] اما ما در حال مبارزه با شیطان هستیم و از جهان انتظار داریم تا زمانی که حماس را از روی نقشه حذف می‌کنیم، در مبارزه با شر به ما کمک کند.»

ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن (که علت آن می‌تواند پیری، بعضی از بیماری‌ها و یا کاهش توانایی بدن در غیر فعال نگه داشتن ویروس عامل آبله مرغان به خاطر مصرف بعضی از داروها باشد.)

* درد مزمن، خصوصا در سالمندان، كه‌ تا ماه‌ها یا سال‌ها در مسیر رشته‌ های‌ حسی‌ محل‌ قبلی‌ وجود تاول‌ ها باقی‌ می‌ ماند.

درمان درد (نورالژی) بعد از زونا معمولاً کار مشکلی است، اما اقدامات زیر ممکن است در جهت تسکین این عارضه مؤثر باشد:

معمولاً بروز زونا در حاملگی غیرمعمول است، اما امکان ابتلا به آن وجود دارد. اگر فرد در دوران بارداری با کسانی که به آبله‌مرغان یا عفونت زونا مبتلا شده‌اند، در تماس بوده و واکسینه نشده باشد، ممکن است دچار آبله‌مرغان شود.

● داروهای ضدویروسی که زونا را درمان می‌کنند را می‌توان با خیال راحت در دوران بارداری استفاده کرد. آنتی هیستامین‌ها همچنین می‌توانند به کاهش خارش کمک کنند و استامینوفن می‌تواند درد را کاهش دهد.

○ درد یا بثوراتی که چشم را هم درگیر می‌کنند و برای جلوگیری از آسیب دائمی چشم باید فوراً درمان شوند.

زونا نوعی عفونت ویروسی است که باعث ایجاد زخم‌های دردناک می‌شود. زونا می‌تواند هر نقطه‌ای از بدن را درگیر کند. به‌طور معمول، شبیه نواری تاول است که در سمت چپ یا راست تن پیچیده می‌شود.

*در وان‌ آبی‌ بخوابید كه‌ به‌ آن‌ نشاسته‌ ذرت یا پودر جو دوسر اضافه‌ شده‌ باشد.

دانش‌آموز محجبه در فرانسه به خاطر تهمت دروغ به مدیر مدرسه تحت پیگرد قرار می‌گیرد

اسب چارلی اصطلاحی رایج برای گرفتگی ناگهانی و غیرارادی عضلات بررسی علل و علائم گرفتگی عضلات پا (اسب…

● اگر مبتلا به زونا هستید، وضعیتی که توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود، معمولاً یک بثورات قرمز خارش‌دار یا دردناک همراه با تاول‌های پر از مایع در یک طرف بدن خود خواهید داشت.

قفسه سینه، گردن، پیشانی و پایین کمر قسمت‌هایی از بدن هستند که عصب حسی آنها بیشتر درگیر بیماری زونا می‌شود و افراد مختلف در هر سنی ممکن است در یکی از این قسمت‌های بدن خود دچار علائم زونا شوند. با افزایش سن، احتمال به وجود آمدن زونا در قسمت پیشانی یا در محدوده عصب چشمی (افتالمیک) افزایش پیدا می‌کند.

○ نوع: داروهای ضدویروسی، از جمله آسیکلوویر، والاسیکلوویر و بیماری زونا چند روز واگیر دارد فامسیکلوویر

Report this wiki page